1.PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

Poinformuj nas mailowo: sklep@viadellaspiga.pl lub telefonicznie: 664 972 804 o zamiarze złożenia reklamacji. Pobierz formularz reklamacji TUTAJ, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

2.WYŚLIJ PACZKĘ

Pamiętaj aby dołączyć do paczki wypełniony formularz oraz fakturę za reklamowany towar. Wyślij paczkę na koszt własny na adres:
P.H. Kozłowski sp.j.
ul. Św. Huberta 14A
64-600 Dąbrówka Leśna

3.OCZEKUJ NA DECYZJE

Po otrzymaniu i oględzinach reklamowanego towaru podejmujemy decyzję o zasadności reklamacji i o sposobie jej załatwienia. Ewentualnie, w sprawach spornych, towar jest kierowany do oceny przez rzeczoznawcę. Koszt zasięgnięcia opinii rzeczoznawcy ponosi Sprzedający. O podjętej decyzji informujemy pisemnie w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.

4.OCZEKUJ NA ZWROT NAPRAWIONEGO TOWARU LUB ZWROT GOTÓWKI.

W przypadku, gdy reklamacja jest zasadna i towar jest naprawiany, lub gdy towar jest wymieniany na nowy, dostawa zwrotna odbywa się na nasz koszt. W przypadku gdy następuje rozwiązanie umowy sprzedaży, zwrot ceny towaru odbywa się na wskazany w formularzu reklamacyjnym rachunek bankowy kupującego.

 

 

  • Rejestracja

Zarejestruj nowe konto
Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub Zresetuj hasło